روتختی عروس خاص

روتختی عروس خاص

روتختی عروس خاص

همان‌طور که می‌دانید در هنگام سفارش و خرید روتختی عروس باید دقت و  کافی داشته باشید و روتختی مهم‌ترین عنصر در تزیین و دکوراسیون اتاق خواب به‌شمار می‌رود. زیبایی اتاق خواب عروس یکی از فاکتورهای اصلی در هنگام خرید جهیزیه عروس می باشد . با استفاده از یک روتختی شیک می‌توانید جلوه‌ای خاص به اتاق خواب عروس خانم‌ها ببخشید.

چگونه روتختی ترک اصل را از فیک تشخیص بدهیم ؟

متاسفانه امروزه اکثر افراد روتختی های چینی و یا تولید داخل رو به عنوان ترک به مردم ارایه می دهند میخام امروز راه تشخیص روتختی ها رو برای شما توضیح بدم .

در درجه اول  به بسته بندی روتختی توجه کنید روتختی ترک از بسته بندی فوق العاده خاص و زیبایی تهیه شده است و سایت و برند روی جعبه درج شده است که شما به راحتی وارد سایت آن شرکت شوید و ببینید آیا آن محصول تولید شده ترکیه هست یا خیر .

اغلب شرکت ها کاتالوگ محصول دارن که شما به راحتی تمامی محصولات آن برند رو می تونید مشاهده کنید و خرید کنید .

در بازار محصولات چاپی به فراوانی با نام های ترکی به فروش می رسند این محصولات در داخل کشور تولید می شوند و کیفیت خوبی هم دارند

با ممنوع شدن واردات محصولات ترک بسیار محدود شده و به ندرت قابل مشاهده هست .البته همین امر باعث شد تحول بزرگی در تولید روتختی در ایران رخ دهد . اکثر تولید کنندگان شروع به فعالیت کردند و با بهره گیری از دانش محصولات ترک اقدام به تولید انواع محصولات کردند که به نوبه خود قابل تحسین هست .

روتختی عروس

گالری کیش هم با همکاری شرکت های بزرگ ترکیه اقدام به تولید انواع روتختی های لوکس نموده که به نوبه خود در ایران حرفی برای گفتن دارد .

در مجموعه کالای خواب کیش انواع روتختی های دانتل دار ،مخمل ،سه بعدی و کارشده تولید می گردد .

روتختی عروس خاص با قیمت مناسب

روتختی های موجود در بازار قیمت های متفاوتی دارد اینجا عوامل موثر در قیمت گذاری رو برایتان توضیح خواهم داد .

در روتختی های خارجی برند ،عامل اصلی در قیمت گذاری می باشد البته برندهای قوی از متریال خاص تری هم استفاده می کنند به طور مثال برند پپر هم یا زبرا در ترکیه قیمت بالایی دارد و کار های خاص تولید می کنند در این بین بعضی از شرکت ها مشابه همان کار را تولید می کنند با قیمت بسیار پایین تر .

در ایران یک سری روتختی ها در کارگاه تولید می شوند و یک سری در شرکت های بزرگ

روتختی های شرکتی نوع دوخت ،الیاف و کیفیت بالاتری نسبت به روتختی های کارگاهی دارند که کاملامشخص هست .

روتختی عروس خاص

شما میتونید درگالری کیش زیباترین روتختی های عروس رو مشاهده کنید .

 

 

نظر خود را بنویسید